Så har Live it ökat försäljningen

Publicerad 2016-03-29

SPONSRAD ARTIKEL

Live it har ökat sin försäljning märkbart under hösten. Anledningen: Digital avtalshantering med hjälp av Oneflow.
– Avtalen trillar in snabbare, säger Paula Reyes, sales specialist på Live it.


Hösten har varit både händelserik och positiv för Live it, som är marknadsledande inom upplevelsepresenter i Sverige. Genom att använda sig av Oneflow, som erbjuder en helt digital avtalslösning, har hanteringen av avtal blivit mycket effektivare och snabbare.
    
– Tidigare skickade vi avtal i PDF till våra kunder som de fick skriva ut, skriva under och faxa tillbaka, säger Paula Reyes, sales specialist på Live it.
    
Den tiden är nu förbi. Med hjälp av Oneflow har Live it kunnat skapa färdiga avtalsmallar och fått möjlighet att kommunicera med sina kunder direkt i avtalen – i realtid.
    
Läs också: Smartare inköp och bättre försäljning
    
– Både kunder och säljare uppskattar smidigheten med Oneflow. Nu får parterna avtalen, tillsammans med all kommunikation, samlade i ett digitalt dokument som enkelt kan laddas ner.
    
Förändringen har inneburit att Live it fått en mycket snabbare avtalshantering och att tiden från erbjudande till överenskommelse blivit betydligt kortare.
    
– Det bästa är att avtalen trillar in signerade mycket snabbare, säger Paula Reyes.
    
Läs mer: Så funkar Oneflow
    

Dela med dina vänner!

Godkännande av cookies

För att ge dig en bättre upplevelse på våra webbplatser använder vi cookies på din enhet och sparar ditt IP-nummer. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Om du inte godkänner eller vill ha mer information kan du läsa mer här.