CRM-verktyg

Publicerad 2015-01-01

Här läser du initierade artiklar om arbetsprocesser och affärssystem.

Ta del artiklar och experternas bästa tips på hur du kan utveckla processer och kundrelationer bland mycket annat.

Dela med dina vänner!

Tre steg till ökad lönsamhet

Alla har potentiella kunder och företag vi kan tänkas vilja kommunicera med. Målgruppsspecialisten Michael Holz jobb är att hjälpa dig att hitta rätt kunder för ditt företag.

Intressant utveckling för CRM

Vad händer inom Customer Relationship Managemant den närmaste tiden? CRM-experterna på Lundalogik har tittat djup i kristallkulan för att hitta svaren.

Marknadsavdelningen behöver lära sig att räkna

Idag är avståndet mellan försäljnings- och marknadsavdelningar stort, vilket är helt ologiskt enligt marknadsföringsnestorn Björn Nerell. För 25 år sen hade man ett nära samarbete.

Coachar du fel säljare?

Att coacha är viktigt. Att coacha rätt personer är ännu viktigare. Många chefer och säljledare lägger mest tid på att vägleda sina bästa och sämsta säljare. Ett rejält misstag anser CRM-proffsen på Lundalogik.