Vet du vad din målgrupp tycker?

Publicerad 2015-11-01

Vet du verkligen vad din målgrupp tycker och hur den skulle agera i en given situation? Vi kan hjälpa dig att ta reda på fakta.


Undersökningar kan användas i många olika syften. Marknadsundersökningar kan till exempel användas för att mäta attityder, bedöma efterfrågan, kartlägga drivkrafter och trender på marknaden.
    
Sälj & Ledarskap genomför kontinuerligt olika typer av webbundersökningar, både för kunders räkning och för egen skull. På så sätt kan vi förse kunder med snabb, precis och tillförlitlig insikt – och samla in underlag till artiklar som ger dig som läsare ett verkligt mervärde.
    

Vad vi kan göra för dig?

En webbundersökning är ett enkelt och kostnadseffektivt sätt att samla in värdefull information på. Information som vara enormt värdefullt för dig och ditt företag.
    
Med vår expertis inom riktade webbundersökningar till marknads- och säljansvariga personer i Sverige kan Sälj & Ledarskap hjälpa dig att ta reda på vad din målgrupp faktiskt tycker eller hur den potentiellt skulle agera i en given situation.
    

Skräddarsydda lösningar

Vi använder aldrig färdiga mallar med frågor utan skräddarsyr varje marknadsundersökning helt utifrån kundens behov och önskemål. Tillsammans tar vi fram en undersökning som ger er precis det kunden vill ha.
    
Det spelar ingen roll om kunden efterfrågar en liten eller stor undersökning, vi kan hantera alla typer önskemål snabbt och kostnadseffektivt.
    
Är du eller ditt företag intresserade av att genomföra en marknadsundersökning? Kontakta Sälj & Ledarskap så hjälper vi er att hitta en lösning som passar era önskemål.
    
Skicka din förfrågan till: mikael.gullstrom @ saljledarskap.se

Dela med dina vänner!

Research